Game of Thrones : عهد شکن ، فصل ۶ اپیزود ۳ – نوای توئیتر و پایتون

1402/06/14

دسترسی سریع


sdata.ir

Game of Thrones: عهد شکن ، فصل ۶ اپیزود ۳ – نوای توئیتر و پایتون

در بررسی ما از رفتار کاربران توئیتر در هر اپیزودی که از این سریال پر طرفدار منتشر شده است، متوجه شده ایم که می بایست متودولوژی مان را تغییر دهیم و به جای آنکه تنها به آنالیز هشتگ های مربوط به هر اپیزود بپردازیم، به برخورد و رفتار مردم نسبت به هر کاراکتر در هر اپیزود نیز بپردازیم. با این کار ما دید جامع تر و کامل تری نسبت به چگونگی برخورد توئیتری ها نسبت به هر اپیزود خواهیم داشت. در اپیزود سوم فصل ششم این سریال، هشت خط داستانی در تعداد مکان های مساوی روایت شده اند. نمودار ها و چارت هایی که در پایین آورده ایم گویای تراکم چگونگی واکنش کاربران توئیتر نسبت به هر کاراکتر را در هر مکان و با نسبت های حالات هیجانی آنها ( ترس – خشم – شادی و…) هستند.
  • در دریای باریک (Narrow Sea)

  • sdata.ir
Samwell Tarlyو صحنه Gilly بر روی کشتی به نظر می رسد احساسات کاربران را برانگیخته نکرده اند و هشتگ هر دو کاراکتر دارای توئیت های بسیار کمی می باشند.    
  • آنسوی دیوار

1x1sdata.ir

Promotional_photo_of_Isaac_Hempstead-Wright_as_Bran_Stark_on_Game_of_Thrones-1-150x150

قابلیت دیدن گذشته بارن Bran با کمک کلاغ سه چشم در این اپیزود به ما نشان داد که واقعا چه اتفاقی برای لاینا استارک (Lyanna Stark) افتاده است. بیشتر کاربران با این تغییرات و دیدن کاراکتر لاینا خوشحال شده اند. در ترند مربوطه میتوانید این موضوع را مشاهده کنید.

     
  • درVaes Dothrak

    sadat.ir
  • دنریس در موقعیت حساسی در این اپیزود قرار گرفته است اما کاربران هنوز هم از دیدن او احساس خوشحالی می کنند. اما این در حالی است که دومین احساس کاربران در باره این کاراکتر و این صحنه، ترس می باشد.

در اولین نگاه ممکن است این موضوع بر خلاف چیزی باشد که ما درباره آنالیز احساسی (sentiment analysis ) می دانیم اما با نگاه کردن به توئیت ها و لایک ها، برایمان مشخص می شود که چرا بیشتر کاربران احساس خوشحالی نسبت به دیگر احساسات داشته اند.    
  • در میرین (Meereen)

  • sdata.ir
sdata.ir واریس و تیریون (Varys – Tyrion) در این اپیزود همان کاری را انجام می دهند که در همیشه انجام می داده اند؛ یعنی به فریب دشمنان و نوشیدن مشروبات الکلی می پرداختند. البته با اینکه آنها پایه ثابت این اپیزود از سریال نبوده اند و فرقی هم نمی کند که چه کاری انجام دهند، بلکه علاقه کاربران توئیتر به آنها را میتوان از احساسات شادی بخششان مشاهده کرد. البته دسته بندی (surprise – تعجب ) نیز دومین دسته بندی بعد از شادی می باشد که ما را نیز متعجب کرد است!    
  • در مکان اقامت پادشاه (King’s Landing)

  • sdata.ir
sdata.irکاراکتر های بسیاری در King’s Landing نشان داده شده اند اما کاراکترهایی که بیشترین توئیت را از آن خودشان کرده اند لنیستر ها Lannisters  و دشمنان جدیدشان می باشند.    
  • درBraavos

sdata.ir   sdata.ir آریا (Arya) بالاخره بینایی خود را بدست می آورد و به عنوان دختری که اسمی ندارد (girl-who-has-no-name) ، بسیار در توئیتر منشن شده است!    
  • در وینترفل (Winterfell)

sdata.ir     sdata.ir رمسی بولتون (Ramsay Bolton) کاراکتری است که در این سریال از احساس عشق به نفرت رسیده است و همچنین بیشترین واکنش ها را از سوی کاربران توئیتر دریافته کرده است. همانطور که در چارت بالا مشاهده می کنید او تنها کاراکتری می باشد که زمانی که بر روی صفحه نمایش تلویزیون ها می رود، احساسات کاربران توئیتر در تمام زمینه های احساسی غم، عصبانیت، نفرت و ترس تجربه می شوند.    
  • در دیوار (wall)

sdata.ir sdata.ir جان اسنو (Jon Snow) برگشته و در این اپیزود خودنمایی کرده است. بعد از حرفهای مشوقانه سر داووس (Ser Davos) دست به عمل می زند و توطعه های خود را به اجرا می گذارد. Olly، کاراکتر مورد علاقه مردم که با کشتن Ygritte معروف شده بود، با به دار آویخته شدنش واکنش های بسیاری را در این اپیزود برانگیخت.

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved