گراف دیتابیس های معروف

1402/06/14

دسترسی سریع


گراف دیتابیس های معروف

sdata.ir

در میان دسته بندی های مختلف دیتابیس های NoSQL ، document-oriented ، key-value stores و graph databases ها؛ میخواهیم در این پست به شما ۵ گراف دیتابیس معروف را معرفی کنیم. گراف دیتابیس ها، تئوری گراف و رابطه های بین entries ها را بر فضای ذخیره سازی اطلاعات اعمال می کنند. رابطه بین مردم در شبکه های اجتماعی از بارز ترین مثال های گراف دیتابیس می باشد./

در این بین، گوگل سیستم محاسباتی گراف خود را به نام Pregel دارد که میتوانید درباره ان اینجا بخوانید. اما ما میخواهیم به شما گراف دیتابیس های تجاری و متن بازی را معرفی کنیم که بدرد تجارت و یا بیزینس شما بخورند.

Neo4j

این گراف دیتابیس معروف ترین گراف دیتابیس دنیا می باشد که تمام امکانات متن باز بودن را به شما ارائه می دهد. این گراف دیتابیس محصول کمپانی Neo Technologies می باشد این گراف دیتابیس در اصل بر مبنای جاوا می باشد اما با زبان های روبی و پایتون نیز کار میکند.

FlockDB

این گراف دیتابیس توسط توئیتر و برای تحلیل ارتباطات طراحی و ساخته شده است.

AllegroGraph

AllegroGraph یک گراف دیتابیس ساخته شده توسط W3C spec و برای منابع با چهارچوب توصیفی می باشد. این گراف دیتابیس طراحی شده است تا با Linked Data ها و Semantic Web کار کند .

GraphDB

GraphDB یک گراف دیتا بیس بر اساس .NET می باشد که توسط کمپانی sones طراحی شده است.

InfiniteGraph

یک گراف دیتا بیس اختصاصی می باشد که توسط کمپانی به همین نام طراحی شده است. هدف این شرکت ساخت یک گراف دیتا بیس با مقیاس پذیری نامحدود می باشد.

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved