کاربرد نرم افزار ای‌موس

1402/06/14

دسترسی سریع


کاربرد نرم افزار ای‌موس

با استفاده از نرم افزار SPSS Amos شما می توانید مدل های خود را در یک محیط داخلی تعیین، برآورد، ارزیابی و ارائه کنید. و به این ترتیب فرضیات روابط بین متغیرها را نشان دهید.

این نرم افزار همچنین دارای یک محیط کاربری غیر گرافیکی برای تعیین مدل ها است. در حقیقت این نرم افزار یک ابزار کامل برای دستیابی به مجموعه ای از اهداف همچون موارد زیر است:

روان شناسی – توسعه مدل های مورد نیاز برای درک چگونگی تاثیر گذاری مصرف دارو و... تحقیقات درمانی و مراقبت از سلامتی – تایید می کند که کدام یک از سه متغیر اطمینان، نجات بیمار، یا تحقیق. علوم اجتماعی – به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه وضعیت اقتصادی جامعه. تحقیقات آموزشی – با استفاده از ایموس می توانید به بررسی نتایج برنامه های آموزشی. تحقیقات بازار – ایموس یا آموس چگونگی تاثیرگذاری رفتار مشتریان بر فروش محصولات جدید را مدل سازی می کند. تحقیقات سازمانی – به بررسی چگونگی تاثیرگذاری مسائل مختلف کاری بر میزان رضایت شغلی افراد می پردازد. برنامه ریزی تجاری – به ایجاد مدل های اقتصادی و مالی و تحلیل عامل های تاثیرگذار بر دستیابی به شرایط کاری مورد نیاز می پردازد. Amos به بررسی نتایج برنامه یا مدل های رفتاری با استفاده از SEM می پردازد.

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved