نقش بیگ دیتا در بهبود زندگی آمریکایی ها

1402/06/14

دسترسی سریع


sdata.ir دولت اوباما به‌تازگی کارگروهی را تشکیل داده است تا گزارش جامعی در رابطه با فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی بیگ دیتا در چهار حوزه کلیدی جامعه صادر نمایند: ۱- اعتبار شخصی ۲-استخدام ۳-آموزش عالی ۴-اجرای قانون این گزارش اشاره می‌کند بیگ دیتا و فن‌آوری‌های مرتبط  پتانسیل‌های عظیمی با تأثیرات مثبت در آمریکا بوجود خواهند آورد؛ اما اگر از بیگ دیتا درست استفاده نشود می‌تواند نتیجه عکس دهد.

بیگ دیتا و دسترسی به اعتبار:

sdata.ir   استفاده از بیگ دیتا در اعطای وام می‌تواند به افراد محروم و فقیر کمک کند. ابزارهای جدید بیگ دیتا فرصت‌های تازه‌ای را برای دسترسی به اعتبار ده‌ها میلیون آمریکایی که اعتبار کافی ندارند، داده است.

بیگ دیتا و اشتغال:

sdata.ir عمل کردن به شیوه‌های سنتی استخدام می‌تواند فیلترهای غیرضروری را اعمال کند متقاضی باید مهارت‌هایش با شغلی که انتخاب می‌کند تطابق داشته باشد. در اینجا بیگ دیتا می‌تواند تبعیض در استخدام را کاهش دهد. شرکت‌ها می‌توانند برای پیدا کردن کارکنان خود از روش‌های داده محور استفاده نمایند. سیستم آنالیز داده به شرکت‌ها این اجازه را می‌دهد که دقیقاً مجموعه مهارت‌ها و تجربه‌هایی که برای موفقیت لازم دارند را به دست بیاورند. اگر بیگ دیتا در سیستم استخدامی استفاده شود باعث ترویج عدالت، اخلاق و مکانیسمی را برای کاهش تبعیض اشتغال به وجود می‌آورد.

بیگ دیتا و آموزش عالی:

sdata.ir اغلب دانشجویان با مشکل دسترسی به آموزش عالی مواجه هستند، پیدا کردن اطلاعات مربوط به آموزش عالی می‌تواند در انتخاب دانشگاه کمک کند. با استفاده از بیگ دیتا می‌توان فرصت‌های آموزشی بیشتری را برای دانشجویانی که بیشترین نیاز را دارند فراهم کرد. برای رسیدگی به کمبود اطلاعات در مورد کیفیت و هزینه دانشگاه‌ها دولت اوباما یک امتیازی را برای هر یک از دانشگاه‌هایی که اطلاعات دقیق و قابل‌اعتماد بدهند در نظر گرفته است. مؤسسات آموزش عالی زمانی که از بیگ دیتا استفاده کنند می‌توانند پیش‌بینی نمایند که متقاضی در آینده فارغ‌التحصیل می‌شود یا خیر و با استفاده از داده می‌توان دانشجویانی که واقعاً استعداد مناسبی را در رشته دلخواهشان دارند ثبت‌نام کرد و حتی  دانشجویانی را که ازلحاظ مالی دارای مشکل هستند، بورسیه نمود.

بیگ دیتا و قضاوت:

sdata.ir جهان به‌سرعت در حال رشد است، متولیان اجرای قانون به دنبال راهی هوشمند هستند که ایمنی و اعتماد را در جامعه افزایش دهند. ایالت‌ها و سازمان‌های اجرای قانون به‌طور فزاینده‌ای در مأموریت‌های خود به سمت آنالیز داده و سیستم‌های الگوریتمی روی آورده‌اند. با استفاده از اطلاعات جمع‌آوری‌شده میدانی و از طریق فناوری‌های جدید متولیان اجرای قانون با تجزیه‌وتحلیل داده‌ها می‌توانند پاسخ مناسبی را دریافت کنند. بیگ دیتا و الگوریتم‌های آن می‌توانند به‌طور بالقوه‌ای در اجرای شفاف‌تر و کارآمدتر قانون نقش داشته باشند.

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved