مهلت و جزئیات ثبت‌نام بن کتاب دانشجویی اعلام شد

1402/06/14

دسترسی سریع


مهلت و جزئیات ثبت‌نام بن کتاب دانشجویی اعلام شد

ba790f1756794d985475d91e9db3e21f_XL

ثبت‌نام برای دریافت کارت ویژه خرید یارانه‌ای کتاب از بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای دانشجویان سراسر کشور آغاز شد.

به گزارش آفرینش، ثبت‌نام بن کتاب دانشجویی بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از دیروز شنبه ۲۸ فروردین‌ماه آغاز شد.

لازم به یادآوری است که این بن کارت‌های دانشجویی صرفاً ویژه دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و طلاب علوم دینی است.

مهلت ثبت‌نام

دانشجویان تا ساعت ۱۲ شب ۱ اردیبهشت فرصت دارند با مراجعه به سامانه توزیع بن کارت دانشجویی به نشانی http://bon.tibf.ir درخواست خود را برای دریافت بن ۱۰۰ هزارتومانی خرید کتاب ثبت کنند.

میزان مبلغ پرداختی دانشجویان

سهم دانشجو در دریافت بن‌های ۱۰۰ هزارتومانی، ۶۰ هزار تومان است که پرداخت آن از طریق اپلیکیشن «آپ» و پس از نهایی شدن فرایند ثبت‌نام انجام می‌شود. (بن دانش‌آموزی نیز ۵۰ هزار تومان است که۵۰ درصد آن به‌صورت یارانه و ۵۰ درصد سهم پرداختی دانش‌آموز است).

پس از پرداخت مبلغ بن کتاب، یک حساب بانکی توسط بانک برای متقاضیان بن کتاب ایجادشده و اطلاعات آن شامل شماره کارت، رمز دوم، cvv2 و تاریخ انقضا از طریق پیامک برای دانشجو ارسال می‌شود. دانشجویان می‌توانند پس از دریافت اطلاعات کارت، بدون نیاز به کارت فیزیکی به‌آسانی با استفاده از اپلیکیشن آپ در تمامی غرفه‌های نمایشگاه اقدام به خرید کتاب کرده و علاوه بر صرفه‌جویی در زمان و هزینه، از مزایا و جوایز در نظر گرفته‌شده برای پرداخت اپلیکیشنی بهره‌مند

شوند.

با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با اپراتورهای تلفن همراه کشور، استفاده از اپلیکیشن آپ در مدت‌زمان برگزاری نمایشگاه هیچ هزینه‌ای برای اینترنت همراه بازدیدکنندگان نمایشگاه نخواهد داشت. لذا دارندگان سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری تمامی اپراتور‌ها می‌توانند به‌صورت رایگان و بدون کم شدن حجم ترافیک اینترنت همراه خود از طریق اپلیکیشن آپ و با استفاده از اعتبار بن کتاب خود اقدام به خرید کتاب کنند.

در ارتباط با کارت‌های فیزیکی هم لازم به ذکر است که متقاضیان پس از ثبت‌نام و تأیید هویت و پرداخت سهم دانشجو یا طلبه (به‌صورت اینترنتی یا از طریق آپ شرکت آسان پرداخت) برای دریافت بن کارت می‌بایست شخصاً و صرفاً به شعبه‌ای که در زمان ثبت‌نام انتخاب کرده‌اند مراجعه کرده و از مراجعه به شعب دیگر خودداری کنند. کارت فقط به شخص متقاضی تحویل داده می‌شود ولا غیر.

مدارک لازم برای دریافت کارت

مدارک لازم برای دریافت کارت عبارت‌اند از کارت دانشجویی یا طلبگی معتبر، کارت ملی یا شناسنامه جدید و شماره رهگیری ثبت‌نام در سامانه. هر دانشجو مجاز به دریافت یک کارت الکترونیکی یارانه‌ای کتاب است.

زمان توزیع کارت‌ها

زمان توزیع کارت‌ها هم از تاریخ ۸ تا پایان نمایشگاه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ است. کارت‌ها فقط در مدت برگزاری نمایشگاه کتاب امسال اعتبار داشته و از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان داخل غرفه ناشران قابل‌استفاده است.

زمان برگزاری نمایشگاه کتاب

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ۱۵الی ۲۵ اردیبهشت سال جاری در شهر آفتاب برگزار خواهد شد

 

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved