بررسی و مقایسه حقوق و دستمزد مشاغل مختلف علوم داده+ اینفوگرافیک

1402/06/14

دسترسی سریع


بررسی و مقایسه حقوق و دستمزد مشاغل مختلف علوم داده+ اینفوگرافیک

sdata.ir

 

علم داده همچنان به رشد معنادار خود در صنعت، به ویژه در صنایع نرم افزاری، مشاور فناوری اطلاعات و امور مالی ادامه می دهد. سال گذشته من نتایج حاصل از بررسی حقوق و دستمزد سالانه مشاغل مختلف علوم داده را در رسانه ای به نام O’Reilly به اشتراک گذاشتم و این رسانه به تازگی نتایج سومین دوره  بررسی سالانه حقوق و دستمزد مربوط به رشته های مختلف علوم داده را منتشر کرده است که برخی یافته های آن را در اینجا می توانید مشاهده کنید.

بیش از ۶۰۰ نفر، در این بررسی مشارکت داشتند که اکثریت آنها (۶۷٪) از ایالات متحده آمریکا بودند. همچنین این جامعه آماری شامل  ۲۵٪ از صنایع نرم افزاری  و ۱۰٪ خدمات مشاوره و امور مالی می باشد. شما می توانید به تفکیک، محدوده حقوق و دستمزد مشاغل مختلف علوم داده را در شکل زیر ببینید.

بررسی ها نشان می دهد دانشمندان داده به طور رایج بین ۴۰ -۴۵ ساعت در هفته کار می کنند، و میانگین سنی آنها بین ۲۶ – ۳۵ سال است.، حقوق و دستمزد آنها به طور متوسط بیش از ۹۱،۰۰۰ $ در سال است و تا حد زیادی مرد هستند. آنها ۱-۴ ساعت در هفته را صرف حضور در جلسات می کنند، و بیشتر از سیستم عامل ویندوز یا لینوکس استفاده می کنند. اکثر آنها در SQL، اکسل و زبان ها و پلتفرم های توسعه داده شده پایتون و یا R مهارت دارند.

sdata.ir

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved