اینفوگرافیک استخراج اطلاعات باارزش توسط دانشمندان اطلاعات

1402/06/14

دسترسی سریع


sdata.ir

اینفوگرافیک استخراج اطلاعات باارزش توسط دانشمندان اطلاعات

طراحی و بوجودآوردن برنامه علم اطلاعاتی موفق آمیز در کمپانی ها، نیازمند درک درستی از دانشمندان و حرفه ای های اطلاعات می باشد. این حرفه ای ها به استخراج اطلاعات و دانش ارزشمند از درون اطلاعات خام و حجیم می پردازند و در این کار بسیار تبحر دارند. بنابراین هدف از ۶۰۰ دانشمند اطلاعات درخواست شده است که درباره مهارت هایشان، شغل ها و همکارانشان هر چه میدانند، توضیح دهند. اطلاعات بدست آمده از این دانشمندان خلاصه شده و در اینفوگرافیک نمایش داده شده در این پست نمایش داده شده اند.

پنج صنعت برتری که دانشمند اطلاعات استخدام می کنند: ۱) صنعت تکنولوژی اطلاعاتی ۲۶% ۲) آموزش/علم ۱۴% ۳) مشاوردهی ۱۳% ۴) سرویس های مالی ۱۱% ۵) بهداشت و درمان ۹%

۴ مدل دانشمند اطلاعات ۱) مدیر تجاری ۲) توسعه دهنده ۳) محقق ۴) طراحان

داده‌نما یا اینفوگرافیک (گرافیک اطلاع‌رسان) نمایشگرانی هستند که داده ها و اطلاعات را به زبان تصویری ساده ، برای مخاطب بیان می کنند. استفاده از گرافیک‌های اطلاع رسان باعث می‌شود بیننده، حجم قابل توجهی از اطلاعات را که شکل نوشتاری آن ممکن است مقاله بلند بالایی را تشکیل دهد، به سادگی و در کوتاه‎ترین زمان ممکن از طریق بصری دریافت کند و حتی آن را به خاطر بسپارد. داده‌نما می‌تواند شامل جدول، نمودار، متن و عکس باشد. یک ‘داده‌نمای کامل افزون بر اینکه در یک نگاه کلیات اصلی موضوع را به بیننده می‌رساند، دربرگیرنده جزئیات کلیدی موضوع برای دریافت بیشتر هست.

نظرات

هیچ نظری وجود ندارد.


افزودن نظر

Sitemap
Copyright © 2017 - 2023 Khavarzadeh®. All rights reserved